
Чи є це справді реклама служби в армії, чи російська інформаційна операція – наразі неможливо сказати.
Креатив, який приписують Міністерству оборони України / колаж УНІАН, фото із соцмереж
В Мережі з’явилися фото рекламних банерів, які закликають молодь приєднуватися до служби в Силах оборони за контрактом “18-24”. Однак підхід, який використовують автори реклами, викликає подив і навіть обурення.
Так, на одному з банерів, розміщеному вочевидь десь у громадському транспорті, зобрежено усміхненого молодого чоловіка у військовій формі та кілька іграшок у стилі “лего”.
“Тобі 18-24 роки? Підписуй контракт і забирай свій мільйон! 1 000 000 гривень = 33 000 000 робуксів”, – йдеться на плакаті.
Відео дня
Зауважимо, що робукс – це віртуальна валюта, яка використовується на ігровій платформі Roblox. Вона дозволяє гравцям купувати різні внутрішньоігрові товари. Багато ігр на платформі створені саме в стилістиці “лего”.
На іншому рекламному банері, розміщеному, ймовірно у ТРЦ, чоловікам нагадують, що мільйон гривень – це 185 років преміум-підписки на стримінговому сервісі “Нетфлікс”.
Чи є ці фото справжньою рекламою контрактів “18-24” від Міністерства оборони, або ж креативом російської пропаганди, наразі сказати важко. Офіційно в Міністерстві ці зображення ще не коментували.
В соцмережах люди вже обурюються подібним креативном:
“Чому в них реклама на дітей 12 років? / Маркетинг рівня генія / Судячи з реклами, це тупий вкид”, – пишуть люди.
Контракти “18-24” для молоді
Як писав УНІАН, у лютому Міністерство оборони представило програму “Контракт 18-24”, в межах якої планується залучати до служби в армії чоловіків 18-24 років, які не підлягають примусовій мобілізації, але можуть піти на службу добровільно. До війська їх планують заманювати зокрема великими грошовими виплатами (1 мільйон гривень одразу і до 120 тисяч гривень щомісяця).
Наразі добровольцям пропонують службу в одній з дюжини найкращих бригад ЗСУ та Національної гвардії. Відомо, що перші добровольці склали присягу ще на початку березня.